My lovely readers/ Mes superbes lectrices

Monday, October 15, 2012

Fall Into Autumn Challenge #7 - Pumpkins

Hello lovelies!

I’m back with a scary manicure for the 7eme theme of the Fall challenge. I don’t know a lot about pumpkins, but I remember that students from my undergrad school had competitions of the most crazy/fun/cool pumpkins. It was nice to see their creativity this way and today I’m bringing it to you!
What’s your favorite pumpkin look?
Salut mes beautés!

Je suis de retour avec une manicure effrayante pour le 7eme thème du nail art challenge d’automne. Je ne sais rien sur les citrouilles, mais je me souviens que les étudiants de mon université organisaient des concours de la citrouille la plus folle / fun / cool. C'était bien de voir leur créativité de cette façon, et aujourd'hui, c’est mon tour! Quel est le look de votre citrouille preferée?




To achieve this look, you need:
2 coats of OPI Bronzed To Perfection
Vertical stripes with Kleancolor Popping Yellow
Pumpkins Stamping with Konad black and Bundle Monster plates BM224 & BM305.

Thank you and have a great week!
Pour obtenir ce look, vous aurez besoin de:
2 couches d’OPI Bronzed To Perfection
Des bandes verticales avec Kleancolor Popping Yellow
Stamping des citrouilles avec Konad noir et les plaques Bundle Monster BM224 & BM305.

Merci et passez une belle semaine!

6 comments:

  1. I love it! The pumpkins are too cute!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you! They were supposed to be scary lool but cute is fine!

      Delete
  2. I've been trying to figure out how to use these stamp. The stripes are perfect!!!!

    ReplyDelete
  3. Very nice nail art for Halloween ;-) I'll very happy if you follow me on facebook :-) . Have a nice day!

    ReplyDelete

I love to read all of your comments and try my best to answer to most of them. Thank you so much so making this blog lively and following its journey :) please do not spam with your blog address. I will be glad to check it if you send me an email :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...