My lovely readers/ Mes superbes lectrices

Friday, December 21, 2012

K's Special Fridays #21 - Océane

Hello ladies,
K's Special Fridays are back with a polish that I already wore as a base for nail art but I also wanted it to have its own spotlight. You know I started this serie because I wanted to share polish recipes with you, but time has flown and I don't remember the recipes of the upcoming posts. I used to do them the same day and write the post and I didnt think of keeping a recipe book.



I present to you Océane, a turquoise holo packed with holographic glitter. It was opaque in 3 coats and dried a little gritty so I added top coat for a smooth finish. Hope you like it !
Coucou les filles,
K's Special Fridays est de retour avec un vernis que j'ai déjà porté comme base pour nail art mais je veux qu'il soit à l'honneur aujourd'hui. Vous savez, j'ai commencé cette série parce que je voulais partager avec vous des recettes de vernis, mais le temps a filé et je ne me souviens plus des recettes des articles à venir. J'avais l'habitude de les faire et écrire l'article le même jour et je n'ai pas pensé à tenir un livre de recettes.


Je vous présente Océane, un vernis holographique turquoise rempli de paillettes holographiques. Il est opaque en 3 couches et sèche un peu comme du gravier donc j'ai ajouté du top coat pour un fini lisse. J'espère que vous aimez! 






7 comments:

I love to read all of your comments and try my best to answer to most of them. Thank you so much so making this blog lively and following its journey :) please do not spam with your blog address. I will be glad to check it if you send me an email :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...