My lovely readers/ Mes superbes lectrices

Wednesday, July 17, 2013

Femme Fatale - Suspended Starlight

Hello ladies,
Yessss, after a couple months of wait, I finally got my Femme Fatale polish! I bought it on Llarowe at the price of $13 for a 12ml bottle. Femme Fatale is an Australian brand that makes 3-free polishes. Suspended Starlight is a mix of blue and navy round and square glitter in a sheer jelly navy base. There are also holographic stars and moons which gives an amazing effect to my nails. I used one coat of Suspended Starlight over OPI Yoga Ta Get This Blue. The polish is really packed so you don't need to fish for the moons and stars. It has a thick consistency so you only need one coat for it to show well. I just love it!
Bonjour Mesdemoiselles,
Ouiiiii, après quelques mois d'attente, j'ai finalement reçu mon vernis Femme Fatale! Je l'ai acheté chez Llarowe au prix de 13 $ pour une bouteille de 12ml. Femme Fatale est une marque australienne qui fait des vernis 3-free. Suspended Starlight est un mélange de glitter bleu et marine dans une base bleue. Il ya aussi des étoiles et des lunes holographiques qui donne un effet incroyable à mes ongles. J'ai utilisé une couche de Suspended Starlight sur ​​OPI Yoga Ta Get This Blue. Le vernis est vraiment rempli, de sorte que vous n'avez pas besoin de pêcher les lunes et les étoiles. Il a une consistance épaisse de sorte que vous n'avez besoin que d'une couche pour qu'il apparaisse bien. Je l'adore, tout simplement!







No comments:

Post a Comment

I love to read all of your comments and try my best to answer to most of them. Thank you so much so making this blog lively and following its journey :) please do not spam with your blog address. I will be glad to check it if you send me an email :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...